Ändringar

Jag sitter alltid och filosoferar.. Sen blir jag dessvärre desperat. Att man alltid ska ha trånande människor efter sig, inget illa med det uttrycket men det är ju alltid sorligt att medge att det inte känns desamma från ens eget håll.

Man kan ju tyvärr inte styra vad man känner, ens åsikt, ens dragning till någon. Verkligen ledsen, om jag själv skulle bestämma vem som skulle falla mig i smaken så skulle jag ge en hel del en riktig chans. Och om jag verkligen kunde göra det så skulle jag göra det på ett bra sätt och sedan dumpa dem med stil, ärlighet, och vänlighet. I.s.f. skulle jag säkerligen dejta 60% av världens alla män.

Men nu är det inte så. Kommer förmodligen inte bli heller. Men jag smider alltid mina planer...

Tänk om....

Kommentarer
Postat av: Isa

hmm vad sysslar du med vännen? Uppdatera mig :P

Kramar

2006-12-27 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback