Fina, Vackra, och så Obeskrivliga

Min passion för puffklänningar har inte undgått många. Det är i princip det enda som passar mig (om vi pratar om klänningar i största allmänhet).

De får gärna vara i "tubtoppsmodell"....


Här kommer några personliga favoriter (alla från asos.com):



Lite småpuffig, perfekt nyårsblåsa. Finns även på rea listan för ca 200 kr. Not bad! Axelbanden går att ta bort..



Även denna har ett nedsatt pris. Den är kanonsnygg (om ni frågar mig personligen ;)! Lite  90-tals inspirerad. Passar dock bättre på någon som har en slankare figur än mig. Jag är lite för "kurvig" för en sådan modell. Gillade dock tyget skarpt!



Helt underbar! Detta är ett plagg där jag får "outfit tankar" som utgångspunkt för själva plagget. Jag tänker mig en varm julikväll med solbruna ben och ett par pumps i svart och lockigt, solblekt hår. Underbart!



Detta är egentigen en tunika men jag tror att den skulle passa utmärkt som klänning om man är som jag i form av längd, d.v.s. (under 1.60 sträcket).


Kommentarer
Postat av: Dress Lika e Princess

Cute :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback