I Found It!

I Found It!
Helt underbart! Har hittat en rosa dressinggown på Laredoute.se. Visst är den lovely?

Får slå till efter jul tror jag =).

Lite märkligt, sitter uppe 6.08 en lördag men kunde verkligen inte sova. Blev dessutom en tidig kväll igår.

Usch fy vad jag mådde illa igår. Mamma hade med sig bullar från jobbet och i min frys låg det en tvåliters bunke med chokladkrossglass.
Har ätit som en jäkla gris.
*Ursäkta uttrycket, but that´s true* ;).

Har hört lite rykten om att Isa kanske besöker city zonen så jag tror att det kan bli en cola light visist någon gång under dagens. Har för övrigt lite annat för mig. Har lovat mammi att hjälpa till med den s.k julstädningen. Ska ev. också baka lussebullar. Hehe, hur nu det ska gå till.

Dagens låt: Krokodilej Kaj - Nicke & Nilla (får man skratta mer?) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback