Jag Älskar Martha Stewart

Kommer in genom dörren och slänger av mig ytterkläderna. Greppar ett tag om kylskåpet och tilreder en macka.

Slår på tv.n och där är hon. Alltid lika välkommnande även om hon är betyldligt mer kyld än Oprah!

Jag diggar verkligen Martha, men ibland undrar jag? Sitter verkligen kärringen och syr lapptäcken stup i kvarten? Och hon måste minsann baka som en tok för att komma på alla "trix'n'tips".

Hennes hem måste se ut som tomens verkstad. Sitter säkert där i sin ensamhet och är hysterisk när pajen blir bränd i kanterna. Hon måste ju vara mänsklig på något plan? Vem f*n har inte bränt en kakbotten ;)?

Men still. Jag diggar gumman. Hon känns lite som en nygammal farmor för mig. För mormor är hon inte. Så snäll är hon inte... Hon får inte vara sådär äckligt godhjärtad hehe!


Bilder: MarthaStewart.com

Kommentarer
Postat av: Z.

Hon är lite märklig den damen (lite som en desperat hemmafru) men gillar hennes ständiga pyssel, smarta lösningar och perfektion. Det är så överdrivet på något sätt men det är väl också det som är charmen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback