Jul Igen

Jul Igen

Det blir första julen på Kungsängen i år. För ett år sedan befann sig jag, syrran och brorsan hos pappsen. Så det lär ju inte räknas som en jul "hemma". Ska faktiskt bli riktigt skoj att få hem både syster och bror. Vi är otrolig sällan samlade. Blir i princip bara under julhelgen.

Idag blir det lussbullsbak. Mitt förslag är att vi ska använda mandelmassa i baket. Tror att det kan bli riktigt gott.

Min egen dator har fått ryck och stänger av sig. Fattar inte?! Vaknar kl 5 och ser hur datorn startar om sig..

Wierd!

Hoppas att alla (för övrigt) ;), har haft en lika underbar helg som jag =).

Kommentarer
Postat av: Z.

Vilken lägenhet är det på bilden? Ser ju ut att vara identisk med vår, bara det att dörren i vardagsrummet inte finns där! :)
Gillar förresten lampan på bilden, ball som få! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback