Lång Dag Bakom Sig

Idag har jag verkligen varit effektiv. Har kammat hem pyamasen från H&M som sitter perfekt, väskan som jag suktat efter och har t.o.m. hunnit städa heeela rummet. Helt gudomligt!

Har även träffat min vän som hade varit på sin blinddate igår. Hon hade visst dejtat en kille med ägodelar, d.v.s. ett slott. Hehe, den tjejen har tur i oturen med killar. ;) Men hon har minsann alltid nån på G.
Hehe min lilla kärlekskrank.

Snart så är det sju dagar kvar till jul. Alla klappar är färdigköpta, eller nästan, i.v.f. 90% av den totala helheten. Har en kvar, men vet lite halvt vad jag ska köpa. Julen är just nu mer än välkommen, behöver ledighet, vila och ny shoppingrunda i Helsingfors som lär bli av den fjärde innan båten lämnar hamnen kl 17. How lovely! Anar att det blir jag och syrran som tar oss en tidig svängom.

Nej, nu ska jag verkligen bara njuta av att det är helg och mitt stora glas pepsi max!

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack för idag vännen min =)

2006-12-16 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback