Lite Tidsfördriv

Lånad av: sofiaovarlden.blogg.se :)

15 saker

5 Saker jag skäms för
-Att jag är lika elak som varenda jävel på denna jord.
-Att jag är egoistisk (d.v.s. i fel situationer).
-Att jag är läskigt lat.
-Att jag lyssnar på s.k. "fel musik" ;).
-Att jag kan äta (tro det eller ej, det går in otroliga mängder
i min kropp).

5 Saker jag vill göra nästa år
-Åka till Grekland.
-Hälsa på pappa.
-Skaffa en härlig bränna.
-Skaffa ett (ordentligt) förhållande.
-Göra något oväntat.

5 Saker jag gjort detta år
-Flyttat till Finland, and back.
-Blivit dumpad och dumpat.
-Haft den s.k. Kasper perioden.
-Updaterat mig själv, vill ej påstå att
jag har hittat mig själv men en bit på vägen
är jag minsann.
-Skärpt till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi yeeah. me too. really wierd xD

vi hörs senare under dagen.

kraar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback