MorgonShopping

MorgonShopping

9.49. Klickar mig fram till H&M.s front. Sidenpyamas 49 kr. Oj, det var idag tänkte jag.
Kommer dessvärre på att det blir en sleepover på torsdag and that I have nothing to wear.
Jädrans makaroner!

På med jackan och skyndar mig ner till H&M. Och där finns den, okej, visst, de går åt men jag fattar inte  varför alla tar den beiga? Usch, jag skulle minsann inte passa i beige pyamas blä! Greppar tag i den svarta och går mot kassan. I got it!.

På hemvägen passerar jag butiken som har kvar den underbara vintageväskan med gulddetaljer. Kan inte motså att gå in så jag gör en vänsersväng, och ut kommer jag, med väskan.

This is my shopping news 10.46 en lördagsmorgon...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Köpte också pyjamasen då den fanns kvar på H&M idag, tog dock den beige så slipper vi ha samma när jag är hemma över jul! ;)
Tänker dock bara ha byxorna haha...

2006-12-16 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback