Träningsverk

Har haft träningsvärk på de mest underliga ställen under veckan som gått, eller underliga ställen? Problemet eller fenomenet är snarare att jag varken tränar eller anstränger mig för 50 öre. Har endå grym träningvärk. Idag är det like hell i magen. Ajaj! Kan ju knappt sätta mig ner utan att det gör ont =).

Igår hade jag en konstig panikattack. Tänkte på våren och det skrämde mig rejält. Jag känner mig inte alls hemma i skolmiljön, och i allt omkring mig. Bara wierd. Ångest, förtvivlan, men endå något som ska bli överstökat. Usch! Undrar om det hela grundar sig i att jag sitter framför datorn stup i kvarten. Borde komma ut lika mycket som jag gör under skolveckor då jag går minst en timme om dagen.

Problemet är bara att jag inte vet vart jag ska gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback