Wonderful


Hittar inte mycket bra kritik för Hm.s spring collection. Själv tycker jag att den är en guldgruva. Hittar massor som gärna får ta plats i min garderob i vår.



Shorts 149 kr. Dessa är verkligen underbara. Gillar de rosa, beige känns lite för nude. Gäller i.s.f. att man har brunbrända ben från första stund. Men som sagt. De rosa, fabulous!



Shorts 98 kr. Hade en motsvarighet till dessa i somras och de var kanon. Måste köpa ett till par till sommaren, kanske i vitt istället för mörkblått? Lite boring med samma färg som förra året?




Herrskjorta 198 kr. Bara för sakens skull. Skjortor är och förblir en livsstil, passion och livsglädje. Denna är riktigt syggt. Gillar smårandigt.



Herrcardigan 298 kr. Denna är så snygg att jag verkligen skapar ett -vill ha- behov. Okej, herrmodell tänker väl de flesta men det är ärligt talat inget som berör mig. Att ha lite oversized är bara snyggt!



Trenchcoat 398 kr. I´m in love! Kanonfin! Dock en aning lång men jag tror att man vänjer sig. Testade en liknande för ett tag sedan och den var fin, även om den var lång. Tyvärr så fanns det bara en tajt 34 kvar så jag insåg att jag fick leta vidare efter den perfekta trenchen... som jag aldrig fann ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback